مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 14:012016-07-02سياسي

وزیر روحانی: حتماً به دولت یازدهم نقد وارد است


فرجی دانا در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا هیچ نقدی بر این دولت وارد نیست، گفت: حتما نقد وارد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری فارس" به نقل از هفته نامه نماینده، رضا فرجی دانا وزیر سابق علوم در واکنش به گمانه زنی این روزهای برخی فعالان سیاسی درباره یک دوره ای شدن ریاست جمهوری حسن روحانی گفت: دولت آقای روحانی حتما برای 4 سال آینده هم رأی می آورد.

رییس اسبق دانشگاه تهران در پاسخ به این سؤال که چطور با قاطعیت می گویید؟ به تلاش های اجرایی دولتمردان اشاره کرد و افزود: دستاوردهای دولت بسیار چشمگیر بوده و کسی با دید واقع بین نگاه کند می بیند 4 سال دیگر هم این دولت بر امور اجرایی باشد یک تصمیم ثواب است.

فرجی دانا در پاسخ به سؤالی مبنتی بر اینکه آیا هیچ نقدی بر این دولت وارد نیست، گفت: حتما نقد وارد است و کار انسانی نقد دارد اما همیشه نقاط مثبت و منفی را باید با هم دید.

بیست و نهمین شماره هفته نامه نماینده منتشر شد بیست و نهمین شماره هفته نامه نماینده با پرونده هایی چون: ردپای عاملان کرسنت در قراردادهای جدید نفتی،نقش صهیونیست ها در ترورهای بیولوژیک، "کمیته درمانی" دولت برای فرار از پاسخگویی!، تداوم سقوط حجم تجاری کشور در پسابرجام، مافیای اقتصاد آمریکا پشت پرده توافق هسته ای و هفته خونین محیط زیست؛ از صبح شنبه (95/04/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر روحانی: حتماً به دولت یازدهم نقد وارد است

وزیر روحانی: حتماً به دولت یازدهم نقد وارد است