مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 15:402016-07-02فناوري

جوابیه و واکنش شرکت مخابرات ایران به خبر تابناک


شرکت مخابرات ایران در پی درج خبری در سایت تابناک، در خصوص افزایش تعرفه مکالمات تلفن ثابت و در نظر گرفتن کف مکالمه برای مشتریان، با ارسال یک جوابیه توضیحات خود را ارائه کرده است.

- احتراماً دستور فرمایید توضیحات زیر در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازمندرج در آن پایگاه خبری در مورخ 2/4/95 که با عنوان" پوشش سوء مدیریت های مخابرات از جیب مشترکان/ این عجایب مختص به ایران است ، طبق قانون مطبوعات و خبرگزاری ها منتشر شود.

1-دولت، به هیچ وجه تحت فشاری از سوی شرکت مخابرات ایران برای افزایش تعرفه ها نبوده و به طور کلی، به کار بردن این تعبیر، کوچک کردن دولت و پایین آوردن شان و مرتبه آن است بلکه این شرکت از دو سال پیش، پیشنهادات خود را به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه داده و کمیسیون نیز پس از ماه ها بررسی کارشناسانه، با بخشی از پیشنهادات این شرکت ، موافقت و اعلام عمومی کرده است.

مخابرات، چه زیان ده باشد و چه سوده ،حق دارد بنابراستاندارد های جهانی و تحولات فناوری شبکه را توسعه دهد و برای تامین هزینه توسعه باید تعرفه مناسب داشته باشد که البته در حال حاضر پایین ترین تعرفه در سطح جهان را دارد .

2- کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، یک نهاد قانونی و آگاه نسبت به قوانین و مقررات و اعضاء آن نیز، نمایندگان دستگاه های اجرایی و صاحب نظران دانشگاهی هستند و ریاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه و واکنش شرکت مخابرات ایران به خبر تابناک

جوابیه و واکنش شرکت مخابرات ایران به خبر تابناک