جوابیه و واکنش شرکت مخابرات ایران به خبر تابناکشرکت مخابرات ایران در پی درج خبری در سایت تابناک، در خصوص افزایش تعرفه مکالمات تلفن ثابت و در نظر گرفتن کف مکالمه برای مشتریان، با ارسال یک جوابیه توضیحات خود را ارائه کرده است. - احتراماً دستور فرمایید توضیحات زیر در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازمندرج در آن پایگاه خبری در مورخ 2/4/95 که با عنوان" پوشش سوء مدیریت های مخابرات از جیب مشترکان/ این عجایب مختص به ایران است ، طبق قانون مطبوعات و خبرگزاری ها منتشر شود. 1-دولت، به هیچ وجه تحت فشاری از سوی شرکت مخابرات ایران برای افزایش تعرفه ها نبوده و به طور کلی، به کار بردن این تعبیر، کوچک کردن دولت و پایین آوردن شان و مرتبه آن است بلکه این شرکت از دو سال پیش، پیشنهادات خود را به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه داده و کمیسیون نیز پس از ماه ها بررسی کارشناسانه، با بخشی از پیشنهادات این شرکت ، موافقت و اعلام عمومی کرده است. مخابرات، چه زیان ده باشد و چه سوده ،حق دارد بنابراستاندارد های جهانی و تحولات فناوری شبکه را توسعه دهد و برای تامین هزینه توسعه باید تعرفه مناسب داشته باشد که البته در حال حاضر پایین ترین تعرفه در سطح جهان را دارد . 2- کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، یک نهاد قانونی و آگاه نسبت به قوانین و مقررات و اعضاء آن نیز، نمایندگان دستگاه های اجرایی و صاحب نظران دانشگاهی هستند و ریاس برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |