مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1395 ساعت 10:512016-07-03اقتصادي

فرماندار سیرجان: 100 هکتار زمین در شهرک های صنعتی سیرجان بازپس گیری می شود


فرماندار سیرجان از بازپس گیری 100 هکتار زمین در شهرک های صنعتی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سیرجان، منصور مکی آبادی پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی با حضور مشاور وزیر کشور اظهار داشت: زیر ساخت های سرمایه گذاری در همه بخش های شهرستان سیرجان مناسب و خوب است.

وی گفت : با مراجعه هر سرمایه گذار زمین و زیر ساخت های لازم حداکثر طی مدت دو ماه انجام می شود و هر اداره موظف شده برای کار سرمایه گذاری از بروکراسی اداری خارج و در چارچوب قانون و در اسرع وقت پاسخگوی تامین امکانات باشد.

مکی آبادی از اجرای طرح جامع شهری و طرح تفضیلی سیرجان با هدف رفع مشکلات مردم و سرمایه گذاران در مناطق مختلف شهری خبر داد.

فرماندار سیرجان افزود: این شهر به واسطه نیرو گاه 2 هزار مگاواتی قطب برق و الکترونیک کشور به حساب می آید و به لحاظ تولید 40 درصد فولاد کشور یک شهر فولادی است و پویایی در این شهر شاخصه فعالیت های خوب اقتصادی است.

وی ادامه داد: در گذشته برخی سرمایه گذاران حدود 100 هکتار زمین را در شهرک های صنعتی در قالب 160 مورد سرمایه گذاری یا ایجاد کارخانه تصرف کردند که هنوز هیچ اقدام عملی نداشتند و مصمم هستیم، این زمین ها را بازپس گیری و به سرمایه گذاران واقعی واگذار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار سیرجان: 100 هکتار زمین در شهرک های صنعتی سیرجان بازپس گیری می شود

فرماندار سیرجان: 100 هکتار زمین در شهرک های صنعتی سیرجان بازپس گیری می شود