مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1395 ساعت 11:212016-07-03فرهنگي

در آستانه عید فطر موزه ها و جاذبه های گردشگری شاهرود آماده بازدید گردشگران شد


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهرستان در آستانه عید سعید فطر برای بازدید گردشگران آماده شد.

- موزه ها و جاذبه های گردشگری شاهرود آماده بازدید گردشگران شد رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهرستان در آستانه عید سعید فطر برای بازدید گردشگران آماده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، حمیدرضا حسنی اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن در آستانه عید سعید فطر و فصل تابستان و آغاز مسافرت های این فصل، جاذبه های شهرستان شاهرود، برای بازدید گردشگران آماده شده اند.

وی از فعالیت موزه های شهرستان شاهرود در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم در زمینه حضور انبوه گردشگران در مناطق نمونه گردشگری، جاذبه های طبیعی و بازدید از آثار تاریخی شهرستان فراهم شده است.

حسنی تصریح کرد: همکاران مستقر در پایگاه های اطلاع رسانی شهرستان شاهرود ازجمله مجموعه تاریخی بسطام، موزه شاهرود و موزه آب، خانه تاریخی یغمایی ها و آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی با در اختیار قرار دادن نقشه و بروشور کار راهنمایی گردشگران را انجام خواهند داد.

وی افزود: شهر نمونه گردشگری بسطام، جنگل ابر و قطری، آبشار تنگه داستان مجن، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه عید فطر موزه ها و جاذبه های گردشگری شاهرود آماده بازدید گردشگران شد

در آستانه عید فطر موزه ها و جاذبه های گردشگری شاهرود آماده بازدید گردشگران شد