مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1395 ساعت 13:562016-07-03بين الملل

وحشت در فرودگاه های آمریکا و انگلیس


حادثه خونین فرودگاه آتاتورک استانبول و انتشار پیامی در خصوص اهداف حملات بعدی داعش موجب حاکم شدن جوی از ترس در فرودگاه های آمریکا و انگلیس شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دیلی تلگراف، یک حساب کاربری متعلق به یکی از حامیان داعش هشدار داده که می خواهد حملاتی را در فرودگاه بین المللی لس آنجلس، هیترو لندن و کندی نیویورک در طول تعطیلات چهارم جولای انجام دهد.

در این حساب کاربری آمده که این حملات در هواپیماهایی که از هیترو انگلیس به مقصد آمریکا حرکت می کنند، صورت می گیرد و هشدار داده که وسیله ای در داخل این فرودگاه یا فرودگاه لس آنجلس یا جان اف.

کندی گذاشته می شود.

روزنامه گاردین نیز در گزارشی در این خصوص نوشت: افراط گرایان که مدعی حمایت از داعش شده اند، در صفحه توییتر خود، گفته اند که خطوط پروازی فرودگاه هیترو لندن را در چهارم جولای مورد حمله قرار خواهند داد.

این روزنامه افزود: براساس گزارش سازمان اطلاعاتی ضد تروریستی اس آی تی یی که یک نهادی غیردولتی است، یک گروه حامی داعش در صفحه توییتر خود، گفته است که پروازها از فرودگاه هیترو به فرودگاه های آمریکا که می تواند یکی از فرودگاه های جان اف کندی نیویورک و یا لس آنجلس باشد، هدف قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت در فرودگاه های آمریکا و انگلیس

وحشت در فرودگاه های آمریکا و انگلیس