مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1395 ساعت 20:162016-07-03سياسي

لایحه دو فوریت اصلاح بودجه 95 سه شنبه تقدیم مجلس می شود


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اهمیت بررسی لوایح باقی مانده و معطل مانده از مجلس گذشته گفت: در میان این لوایح موضوعات بسیار مهم در حوزه های مختلف وجود دارد که امیدوارم مجلس در جهت رسیدگی به آنها اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خانه ملت، مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور عصر امروز (یکشنبه 13 تیر ماه) در نشست مشترک مجلس و دولت با تبریک به نمایندگان مجلس برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم در این دوره شاهد افزایش تعملات قوای مقننه و مجریه باشیم.

وی با اشاره به باقی ماندن برخی از لوایح از مجلس نهم افزود: دولت خواستار رسیدگی به این لوایح از سوی مجلس است زیرا در میان این لوایح مسائل مهم حقوقی، زیست محیطی، مالکیت فکری، صنعتی، حوزه آب و خاک ، قضازدایی از مقررات و لایحه جامع وکالت وجود دارد که رسیدگی به آنها بسیار دارای اهمیت است.

انصاری ادامه داد: یکی از لوایح معطل مانده و باقی مانده از مجلس نهم لایحه برنامه ششم توسعه است که قبلا به مجلس تقدیم شد و مکمل آن نیز تا پایان این هفته به پارلمان ارسال می شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور از ارسال لایحه دو فوریتی اصلاح قانون بودجه سال 1395 به مجلس خبر داد و گفت: این لایحه سه شنبه تقدیم مجلس می شود از طرفی دیگر لوایح مهم دیگری نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه دو فوریت اصلاح بودجه 95 سه شنبه تقدیم مجلس می شود

لایحه دو فوریت اصلاح بودجه 95 سه شنبه تقدیم مجلس می شود