مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1395 ساعت 16:462016-07-04سياسي

جمع پول های دریافتی مدیران از اختلاس 3 هزار میلیاردی بیشتر است


بهروز صفریان در مورد انتشار فیش های نجومی حقوق برخی از مدیران تصریح کرد: جمع پول های دریافتی مدیران از اختلاس 3 هزار میلیاردی بیشتر است.

- بهروز صفریان فعال دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه در مورد انتشار فیش های نجومی حقوق برخی از مدیران تصریح کرد: جمع پول های دریافتی مدیران از اختلاس 3 هزار میلیاردی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه ریشه فیش های نجومی عدم ساده زیستی است، بیان داشت: بنابر احادیث معصومین علیهم السلام و کلام امام خمینی و رهبری یکی از مشخصه های مسئولان نظام اسلامی، ساده زیستی است، اما چه شد که این ساده زیستی مدیران به فیش های نجومی رسید؟ این فعال دانشجویی ادامه داد: وقتی همان نامزد ریاست جمهوری که قبل از انتخابات می گفت کشور مدیر می خواهد و نه خادم، رییس جمهور شد و وقتی وزیر دادگستری در روز رأی اعتمادش در مجلس گفت که میل ها خیلی مهم نیست و حیف ها هستند که باید جلویشان گرفته شود و وقتی هنوز مسئولان دولتی، این فیش های نجومی را یک خطای مدیریتی صرف تلقی می کنند باید احتمال داد که همچنان این عارضه مرتفع نگردد.

بهروز صفریان خاطر نشان کرد: اخیرا آقای وزیر بهداشت در مورد افشای فیش های حقوقی نطقی بیان کردند که در جواب ایشان باید گفت: آقای قاضی زاده هاشمی آن شمشیری که بر پیکر انقلاب ضربه میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع پول های دریافتی مدیران از اختلاس 3 هزار میلیاردی بیشتر است

جمع پول های دریافتی مدیران از اختلاس 3 هزار میلیاردی بیشتر است