مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1395 ساعت 16:462016-07-05سياسي

14پیشنهاد رییس مجلس به کمیسیون اصل90/ تهیه گزارش درباره حقوق های نجومی


رییس مجلس شورای اسلامی 14پیشنهاد برای بررسی در کمیسیون اصل 90 مجلس دهم را در این کمیسیون مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی روز سه شنبه با حضور در نشست کمیسیون اصل نود با بیان اینکه با حضور در جلسات این کمیسیون باید به چارچوبی در خصوص نحوه ورود به مسائل داشته باشیم اظهار کرد: یکی از مباحث مهمی که باید در تشریح این کمیسیون در نظر گرفت زمان است چرا که اعضای غیر دائم مجبور به حضور در کمیسیون های اصلی هستند و باید فکری در خصوص زمان برگزاری جلسات کمیسیون اصل نود داشته باشیم.

رییس دستگاه قانونگذاری کشور تاکید کرد: باید جلسات کمیسیون اصل نود را طوری تنظیم کرد که اگر قرار است هفته ای دو جلسه نشست داشته باشیم زمان آن تداخلی با زمان جلسات کمیسیون های دیگر نداشته باشد.

وی در ادامه با طرح این موضوع که طرز کار کمیسیون اصل 90باید مضیق یا موسع باشد اظهار داشت: در ورود به مسائل کلان کشور باید نگاه موسع داشته باشیم و در مسائل کوچک نگاهی مضیغ.

به عبارتی در زمان رسیدگی به پرونده های جزء در صورتی که تخلف تکرار شد باید علت و روند تکرار تخلف را بررسی کنیم نه اینکه اصل پرونده را در دستور کار قرار دهیم.

لاریجانی ادامه داد: اگر در بررسی ها مشخص شد مشکلی اپیدمی است باید موضوع را به دستگاه قضایی کشور اطلاع دهیم در غیر این صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14پیشنهاد رییس مجلس به کمیسیون اصل90/ تهیه گزارش درباره حقوق های نجومی

14پیشنهاد رییس مجلس به کمیسیون اصل90/ تهیه گزارش درباره حقوق های نجومی