مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1395 ساعت 11:362016-07-06اجتماعي

همزمان با عید فطر خلخال میزبان مسافران عید فطر و تابستان از سراسر کشور+ عکس


همزمان با عید فطر گوشه گوشه شهرستان خلخال با آب و هوای مطلوب میزبان مسافران تابستانی از سراسر کشور است.

- هم اکنون هوای خلخال آفتابی و در مراکز بخش های شهرستان خلخال هوای مطلوب ودل انگیز حاکم بوده و در جاده پونل که از طریق شهرستان رشت مسافران مقصد سفر را برای خلخال انتخاب کرده اند عبور قطاری خودروها قابل مشاهده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، در شبانه روز گذشته در پارک ارم و پارک چمران خلخال مسافران از فرصت استفاده کرده و با برپایی چادرهایی یک شب خوب بهاری را در تابستان خلخال تجربه کردند.

مسافران شهر شیراز در مصاحبه با خبرنگار فارس اردبیل در خلخال، این آب هوا را بی نظیر خوانده و به این آب هوا غبطه می خوردند.

مسافران شمال کشور که از استان های مازندران و خراسان های شمالی و رضوی حضور داشتند آین آب و هوا در این فصل در خلخال را نمونه عنوان کردند.

مسافران مرکز کشور نیز که فاصله نزدیکی نسبت به سایر مناطق مرکز کشور به خلخال دارند این را یک سعادت دانستند که زود به زود سری به خلخال بزنند.

در حال تفرجگاه ازنا و در ورودی از طرف اسالم - خلخال، پارک ائلر باغی در مرکز شهر خلخال و تفرجگاه اندبیل در 6 کیلومتری خلخال و منطقه گردشگری فینارود نزدیکترین دسترسی به جنگل و دریاچه فینارود و آبشار نره گر و جاده زیبای اسکستان در جاده شاهرود و بقاع متبرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با عید فطر خلخال میزبان مسافران عید فطر و تابستان از سراسر کشور+ عکس

همزمان با عید فطر خلخال میزبان مسافران عید فطر و تابستان از سراسر کشور+ عکس