مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1395 ساعت 08:462016-07-07ورزشي

نقل و انتقالات صبا در لیگ شانزدهم مدافع سابق پاس، مس و ذوب آهن به صبای قم پیوست


بازیکن سابق تیم های فوتبال پاس، مس کرمان و ذوب آهن اصفهان برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، تیم فوتبال صبای قم در بیست و دومین روز از بازار نقل و انتقالات پیش فصل شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور خرید جدید دیگری انجام داد و یک بازیکن با تجربه را به خدمت گرفت.

صبایی ها برای جذب مهره جدید خود به منظور حضور موفق در دوره شانزدهم ادوار مختلف رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس، با نظر عبدالصمد مرفاوی سرمربی جدید خود بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را جذب کردند.

این بازیکن پویا سیف پناهی از چهره های موفق فوتبال کشورمان است که خود را از تیم فوتبال پاس همدان در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور معرفی کرد و بعد از بازی در پاس و کسب تجربه در تیم های مس کرمان و ذوب آهن اصفهان، با اعتماد مرفاوی با تجربه اکنون به صبای قم آمده است.

سیف پناهی از بازیکنانی است که با پیوستن به تیم فوتبال صبای قم برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس، یکی از بازیکنان مورد نظر عبدالصمد مرفاوی و همکاران کادر فنی وی برای بازی در خط دفاعی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقل و انتقالات صبا در لیگ شانزدهم مدافع سابق پاس، مس و ذوب آهن به صبای قم پیوست

نقل و انتقالات صبا در لیگ شانزدهم مدافع سابق پاس، مس و ذوب آهن به صبای قم پیوست