مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1395 ساعت 12:062016-07-08بين الملل

مشاجره وزرای اماراتی و بحرینی با قرضاوی درباره عملیات های انتحاری


پس از آنکه وزیر خارجه امارات در توییتی به فتوای یوسف قرضاوی رییس اتحادیه علمای مسلمان درباره جایز بودن عملیات انتحاری اعتراض کرد، بحث و جدل توییتری میان وی، - قرضاوی و برخی مقامات دیگر ادامه پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل عربی، عبدالله بن زاید در توییت خود نوشته بود: ما باید کسانی که اقدام به تحریک می کنند، خون انسان ها را ارزان می شمارند و عملیات انتحاری را مباح اعلام می کنند، مجازات کنیم؛ آیا فتوای تحریم عملیات انتحاری توسط شیخ بن باز را به خاطر می آورید و آیا فتوای مفتی اخوان المسلمین، یوسف قرضاوی (رییس اتحادیه موسوم به اتحادیه علمای مسلمان) در تشویق به این عملیات ها را نیز به یاد می آورید؟ قرضاوی با آیه ای از سوریه اعراف به عبدالله بن زاید پاسخ داد: خذ العفو وأمر بالعرف وأعرض عن الجاهلین.

/ نعوذ بالله من شر الشیاطین إذا ما انحلت اصفادها (عفو و گذشت پیشه کن و به کار پسندیده فرمان ده و از نادان ها روی برتاب).

طارق السویدان که یکی از دیگر از شیوخ سرشناس اخوان به شمار می رود نیز در پاسخ به وزیر خارجه امارات گفت: سیاستمداران کوچک باید در هنگام سخن گفتن با علمای بزرگ ادب را حفظ کنند.

اما خالد بن احمد وزیر خارجه بحرین در پاسخ به قرضاوی و حامیانش در صفحه شخصی توییترش نوشت: اینکه یک سیاستمدار توانا کم سن باشد تعجبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاجره وزرای اماراتی و بحرینی با قرضاوی درباره عملیات های انتحاری

مشاجره وزرای اماراتی و بحرینی با قرضاوی درباره عملیات های انتحاری