مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1395 ساعت 11:202016-07-09بين الملل

سکوت معنی دار برخی نهادهای اسلامی به کشتار الکراده عراق


نحوه واکنش ها و موضعگیری ها در خصوص عملیات تروریستی منطقه الکراده بغداد، از سیاست های یک بام و دو هوای محافل سیاسی و کشورها در خصوص خطرات تروریستی حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ نحوه واکنش ها و موضعگیری ها در خصوص عملیات تروریستی منطقه الکراده بغداد با بیش از سیصد کشته و انفجار تروریستی در مدینه منوره با چهار کشته ، از سیاست های یک بام و دو هوای محافل سیاسی و کشورها در خصوص خطرات تروریستی حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی المیادین، درحالیکه اتحادیه جهانی علمای مسلمان ، الازهر و هیات علمای مسلمان عربستان سعودی ،همگی حملات تروریستی را در مدینه منوره در عربستان سعودی ، ترکیه ، میانمار و حتی آمریکا و دیگر کشورها محکوم کردند اما چنین واکنش هایی را هرگز در خصوص حمله تروریستی و کشتار منطقه الکراده شاهد نبودیم.

در همین حال اتحادیه جهانی علمای مسلمان به ریاست یوسف قرضاوی عاملان انفجار تروریستی در عربستان سعودی را افرادی منحرف و جنایتکار توصیف کرد در حالیکه کشتار الکراده در بغداد را که صدها کشته و زخمی برجا گذاشت ، نادیده گرفت.

با وجود آنکه کشتار و جنایت الکراده بعد از حادثه فرودگاه آتاتورک اتفاق افتاد اما هیچ محکومیتی را از جانب این اتحادیه شاهد نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت معنی دار برخی نهادهای اسلامی به کشتار الکراده عراق

سکوت معنی دار برخی نهادهای اسلامی به کشتار الکراده عراق