مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1395 ساعت 13:362016-07-10حوادث

فرمانده انتظامی شهرستان قدس خبر داد دستگیری سارق اینترنتی توسط پلیس فتای شهرستان قدس


فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری سارق اینترنتی 520 میلیون ریالی توسط پلیس فتای این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الله کرمی زند اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش به مبلغ 520 میلیون ریال موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اظهارات شاکی که عنوان کرده بود برداشت وجه در صورتی اتفاق افتاده که کارت بانکی ام در اختیار خودم است، دریافتند متهم یا از اطرافیان شاکی است یا با افرادی سازمان یافته روبه رو هستند که اقدام به جعل کارت های بانکی شهروندان و برداشت اینترنتی اقدام به سرقت می کنند.

کرمی زند خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا با اخذ پرینت گردش مالی مالباخته دریافتند برداشت از حساب مالباخته از یکی از کارت خوان های فروشگاهی متعلق به و-ن، ل برداشت شده است.

وی افزود: مأموران پلیس فتا بلافاصله به فروشگاه مراجعه کردند که مالک فروشگاه در مواجهه با پلیس اظهار داشت که فردی با در دست داشتن کارت بانکی و رمز کارت به فروشگاه مراجعه و تقاضای دریافت وجه نقد به مبلغ 520 میلیون ریال کرد که بنده به علت نداشتن وجه مورد تقاضا مبلغ 300 میلیون ریال را به یک شماره حساب و 200 میلیون ریال را به شماره حساب دیگر و مبلغ 20 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی شهرستان قدس خبر داد دستگیری سارق اینترنتی توسط پلیس فتای شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس خبر داد دستگیری سارق اینترنتی توسط پلیس فتای شهرستان قدس