مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1395 ساعت 08:262016-07-11سياسي

دولت آمریکا موظف است هرچه با برجام مغایرت داشته باشد را رفع کند


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان در واکنش به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا به منظور جلوگیری از فروش هواپیماهای بویینگ به ایران گفت: - دولت آمریکا موظف است هرچه با برجام مغایرت داشته باشد را رفع کند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید عباس برفه، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، در واکنش به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا به منظور جلوگیری از فروش هواپیماهای بویینگ به ایران گفت: دولت آمریکا موظف است هرچه با برجام مغایرت داشته باشد را رفع کند.

وی افزود: اگر نگاهی به سلسله اتفاقات اخیر کرده و صحبت های دبیرکل سازمان ملل و خانم مرکل را پیگیری کنیم، به وضوح دیده می شود که یک سری پشت صحنه هایی وجود دارد که حاکی از سیاست فشار به ایران برای اعمال برجام های 2 و 3 و غیره و یا بازیگری جهت شروع نقض برجام توسط ایران هستند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: از گزارش مبهم شش ماهه آمانو در مورد برنامه موشکی و خانم مرکل به طور آشکارا می توان فهمید که برجام فقط روی کاغذ برای ایران اجرا شده است؛ در صورتی که ایران به طور کامل اقدامات عملی جهت اعتمادسازی انجام داده است و طرف مقابل غیرقابل اعتماد بودنش را بیشتر نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آمریکا موظف است هرچه با برجام مغایرت داشته باشد را رفع کند

دولت آمریکا موظف است هرچه با برجام مغایرت داشته باشد را رفع کند