مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1395 ساعت 16:012016-07-11سياسي

با حضور آیت ‎الله حسینی زنجانی خواهران مبلغ فعال استان زنجان تجلیل شدند


خواهران مبلغ استان زنجان در دیدار با آیت الله حسینی زنجانی در راستای فعالیت در عرصه تبلیغ و تبیین احکام و فرهنگ دینی مورد تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، مراسم تجلیل از خواهران مبلغ استان زنجان بعد از ظهر امروز در دفتر آیت الله محمد حسینی زنجانی برگزار شد.

در این مراسم 46 نفر از خواهران مبلغ استان زنجان که در طرح تبلیغی ماه مبارک رمضان فعالیت و حضور پررنگ داشتند، تجلیل شدند.

فریبا رحیمی، معاون تبلیغ حوزه علمیه نور الزهراء (س) زنجان در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: 46 نفر از خواهران مبلغ استان زنجان در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد بزرگ و نیز مساجد محلات شهر زنجان در راستای تبیین و تبلیغ احکام و اخلاق دینی فعالیت داشتند.

وی با بیان فعالیت خواهران مبلغ در چهار مسجد بزرگ سید، حسینیه، زینبیه و امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان ابراز کرد: در کنار تبلیغ احکام و اخلاق دینی در این مساجد، خواهران مبلغ 26 مسجد و نیز 20 هیئت مذهبی در شهر زنجان را در ایام ماه مبارک رمضان زیر پوشش قرار دادند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه نور الزهراء (س) زنجان بیان کرد: بیان احکام، اخلاق، پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی مردم از جمله فعالیت های خواهران مبلغ با حضور در مساجد و هیأت های مذهبی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور آیت ‎الله حسینی زنجانی خواهران مبلغ فعال استان زنجان تجلیل شدند

با حضور آیت ‎الله حسینی زنجانی خواهران مبلغ فعال استان زنجان تجلیل شدند