مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1395 ساعت 08:062016-07-12ورزشي

با انتخاب آریا نسیمی شاد شناگر اصفهانی فرصت حضور در المپیک را از دست داد


با انتخاب آریا نسیمی شاد، امکان المپیکی شدن دومین شناگر اصفهانی فراهم نشد و جمال چاووشی فر فرصت حضور در این رقابت ها را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، تیم ملی شنای کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک که در مجارستان برگزار شد، نتوانست سهمیه ای به دست بیاورد.

از این رو تصور می شد که شنای کشورمان نماینده ای در کاروان اعزامی به المپیک نداشته است اما فدراسیون جهانی شنا یک سهمیه وایلد کارت در اختیار ایران قرار داد.

پس از اعطای این سهمیه، قرار بود فدراسیون جهانی از بین جمال چاووشی فر و آریا نسیمی شاد یک شناگر را برای اعزام به المپیک انتخاب کند که اصفهانی ها امیدوار بودند با توجه به سابقه چند ساله چاووشی فر در تیم ملی و کاپیتانی وی، این ورزشکار در لیست اعزامی قرار بگیرد.

با این حال فدراسیون شنای کشورمان اعلام کرد که این سهمیه با نظر فدراسیون جهانی در اختیار آریا نسیمی شاد قرار گرفت.

نسیمی شاد جوان ترین شناگر ایرانی است که در مسابقات جهانی نیز حضور داشته و از این رو فدراسیون جهانی اولویت خود را اختصاص سهمیه به این ورزشکار عنوان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در مسابقات المپیک پکن 2008، محمد علیرضایی موفق شد برای نخستین بار سهمیه المپیک در رشته شنا را دریافت کند اما چاووشی فر نتوانست دومین شناگر اصفهانی اعزامی به المپیک لقب بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با انتخاب آریا نسیمی شاد شناگر اصفهانی فرصت حضور در المپیک را از دست داد

با انتخاب آریا نسیمی شاد شناگر اصفهانی فرصت حضور در المپیک را از دست داد