مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1395 ساعت 09:202016-07-12پزشكي

کودکانی که انگشت می مکند یا ناخن می جوند، کمتر دچار آلرژی می شوند


کودکانی که انگشت می مکند یا ناخن می جوند، ممکن است در آینده حساسیت کمتری به گرد و غبار، کنه ها، علوفه، موی گربه، سگ یا اسب یا ذرات موجود در هوا داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از خبرگزاری فرانسه، نتایج تازه ترین مطالعات نشان می دهد کودکانی که انگشت خود را می مکند یا ناخن هایشان را می جوند، احتمال کمتری دارد که در بزرگسالی دچار آلرژی شوند.

به گفته محققان کانادایی که نتایج مطالعات آنها در مجله آمریکایی طب اطفال -Pedriatrics منتشر شده است، کودکانی که انگشت می مکند یا ناخن می جوند، هر چند که عادات بدی دارند، اما در آینده ممکن است حساسیت کمتری به گرد و غبار، کنه ها، علوفه، موی گربه، سگ یا اسب یا ذرات موجود در هوا داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از واشنگتن، پروفسور مالکوک سیرز از دانشکده پزشکی دانشگاه مک مستر کانادا و مسئول این تحقیق گفت نتایج این تحقیق نظریه مربوط به بهداشت را مبنی بر اینکه قرار گرفتن فرد در معرض آلودگی یا میکروب در سنین پایین، خطر ابتلا به آلرژی ها را کاهش می دهد، تقویت می کند.

وی افزود: ما توصیه نمی کنیم که این عادات رفتاری در کودکان ترغیب شود، اما به نظر می رسد که این مطالعه روی خوب این عادت بد را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکانی که انگشت می مکند یا ناخن می جوند، کمتر دچار آلرژی می شوند

کودکانی که انگشت می مکند یا ناخن می جوند، کمتر دچار آلرژی می شوند