مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1395 ساعت 13:512016-07-12ورزشي

در حمایت از حقوق کودکان برگزار می شود دیدار دوستانه پرشین لب خط و ایران مهر


آکادمی فوتبال ایرانمهر به منظور حمایت از حقوق کودکان در نظر دارد با تیم پرشین لب خط، تحت حمایت جمعیت امام علی(ع) مسابقه فوتبال برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، آکادمی فوتبال ایران مهر با مدیریت علی دوستی مهر به منظور حمایت از حقوق کودکان در نظر دارد روز پنجشنبه 24 تیرماه ساعت 16:30 با تیم پرشین لب خط، تحت حمایت جمعیت امام علی(ع) مسابقه فوتبال برگزار نماید.

نام "لب خط" شاید برای بسیاری از پایتخت نشینان شناخته شده نباشد، یا لااقل با شنیدنش به یاد محله ای قدیمی در تهران بیفتند اما جوانان داوطلب و عاشقی که برای کمک به کودکان معصوم و مظلوم مناطق محروم شهر کمر همت بسته و راهی لب خط می شوند خوب می دانند در این مراکز مردمی و پاک، چه می گذرد و دست اندرکاران این کعبه های زیبای انسانیت با چه مشکلاتی مواجه اند.

خانه ایرانی کانون بیشتر فعالیت های مددکاری جمعیت امام علی (ع) است.

جایی که ارتباط مستقیم بین مددکار و مددجو صورت می گیرد تا با آموزشی صحیح و ارتباطی عمیق میان یک معضل و راهکارهای حل آن بتوان قدم هایی بزرگ در جهت بهبود وضعیت کودکان و بانوان بی پناه سرزمین ایران برداشت.

خانه ایرانی لب خط شوش، یکی از مراکز امداد رسانی جمعیت امام علی است که در محلات حاشیه به ارائه خدمات آموزشی و امدادی رایگان به کودکان کار و محروم از تحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حمایت از حقوق کودکان برگزار می شود دیدار دوستانه پرشین لب خط و ایران مهر

در حمایت از حقوق کودکان برگزار می شود دیدار دوستانه پرشین لب خط و ایران مهر