مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1395 ساعت 18:562016-07-12بين الملل

منابع رسانه ای: حمله بی سابقه قرضاوی به علمای وهابی


رسانه های عربی از حمله بی سابقه یوسف قرضاوی مفتی قطری-مصری به علمای وهابی، در واکنش به درخواست رییس هییت علمای ارشد سعودی مبنی بر تبعیت الازهر مصر از این هیئت و یا ادغام شدن در آن، - خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل " به نقل از سایت پانوراما الشرق الاوسط ، یوسف قرضاوی در سخنانی در یکی از مساجد دوحه پایتخت قطر، گفت: مردم مصر اکنون زیر سایه تبعیت و پیروی از آل سعود زندگی می کنند، درحالی که آنان در زمان های گذشته در زمینه های مختلف از جمله دین، سیاست، تبلیغ و تمدن اسلامی در بالاترین سطوح قرار داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعالم، قرضاوی افزود: الازهر نباید در موضوع تبلیغ اسلامی از خود سستی به خرج دهد.

در همین ارتباط، وبگاه اسلام تایمز به نقل از قرضاوی نوشت که وی هیئت علمای ارشد سعودی را گروه ضعیفی توصیف کرد که در حال عرض اندام در مقابل الازهر است و گفت: این هیئت شامل کسانی می باشد که در تلاش هستند تا خودشان سرنوشت ما را تعیین کنند.

قرضاوی عربستان سعودی را به هماهنگی با یهودیان متهم کرد و گفت که این کشور طی سال های گذشته امنیت حرمین شریفین را به شرکت اسراییل(G4S) ) سپرده است.

وبگاه النجم الثاقب هم گزارش داد که قرضاوی در سخنانش از مسؤولان عربستان سعودی خواسته است تا به دلیل قتل مسلمانان در فاجعه منا در سال گذشته، توبه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع رسانه ای: حمله بی سابقه قرضاوی به علمای وهابی

منابع رسانه ای: حمله بی سابقه قرضاوی به علمای وهابی