مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1395 ساعت 22:062016-07-12سياسي

فارس گزارش می دهد زرق و برق های فرهنگ غربی در بازار مدهای اسلامی جولان می دهد


فارس از زرق و برق های فرهنگ غربی در بازار مدهای اسلامی گزارش می دهد.

- زرق و برق های فرهنگ غربی در بازار مدهای اسلامی جولان می دهد فارس از زرق و برق های فرهنگ غربی در بازار مدهای اسلامی گزارش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، سالیان متوالی است که روزشماری از تقویم به نام روز ملی عفاف و حجاب نام گرفته است؛ روزی که مردم مظلوم به پاس حفظ و حرمت حریم خانه و خانواده قیام کردند.

قیام مردم مشهد و واقعه مسجد گوهرشاد در مقابله با کشف حجاب رضاخان در 21 تیر ماه سال های نه چندان دور و دراز اهمیت موضوع عفاف و حجاب را نشان می دهد چراکه حجاب همواره برای مردم مؤمن و مسلمان کشورمان یک ارزش محسوب می شد.

با مطالعه در تاریخ ایران درمی یابیم که همواره پوشش های مختلف بین مردمان این مرز و بوم مرسوم بوده اما چیزی که ارزش عفاف و حجاب را دو چندان می کند توجه به اصل و اصول آن است؛ اصلی که رعایت آن سلامتی روح و روان انسان را در زندگی تضمین می کند.

امروز رعایت عفاف و حجاب در بین مردم ایران سهم قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد و نمونه بارز این پوشش را می توان در الگوگیری از فرهنگ غرب مشاهده کرد.

ترویج پوشش و حجاب فرهنگ غربی به اندازه ای بوده که این روزها تنها غباری از اجناس و پوشاک ایرانی و اسلامی را می توانی در کوچه و پس کوچه های بازار ببینی و نظاره کنی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد زرق و برق های فرهنگ غربی در بازار مدهای اسلامی جولان می دهد

فارس گزارش می دهد زرق و برق های فرهنگ غربی در بازار مدهای اسلامی جولان می دهد