مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1395 ساعت 23:212016-07-12بين الملل

پای می در کفش تاچر/ دومین نخست وزیر زن انگلستان و میراث بی سامان کامرون


می پیش از همه پرسی اخیر از حامیان باقی ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا بود، اما پس از رأی گیری گفت که همه باید به نتیجه آن احترام بگذارند و قول داد که به عنوان نخست وزیر، - خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را عملی کند.

با کنار کشیدن آندره آ لدسام از رقابت برای رهبری حزب حاکم محافظه کار بریتانیا، رهبری رقیب او ترزا می ، وزیر کشور فعلی تقریبا قطعی شد و به نظر می رسد که می نخست وزیر آینده بریتانیا خواهد بود.

می پیش از همه پرسی اخیر از حامیان باقی ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا بود، اما پس از رأی گیری گفت که همه باید به نتیجه آن احترام بگذارند و قول داد که به عنوان نخست وزیر، خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را عملی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق ، از ترزا می به عنوان بانوی آهنین بریتانیا یاد می کنند؛ لقبی که پیش از این، از آن مارگارت تاچر نخستین نخست وزیر زن بریتانیا بود؛ و حالا او می تواند نامش را به عنوان دومین زن نخست وزیر در تاریخ این کشور ثبت کند.

دیوید کامرون که بلافاصله پس از رأی مثبت بریتانیایی ها به خروج این کشور از اتحادیه اروپا از سمتش استعفا داد، حالا می گوید، می فردا رسما به عنوان نخست وزیر جدید، قدرت را در دست می گیرد.

ترزا می 59ساله، وزیر کشور بریتانیا از شخصیت های مشهور حزب محافظه کار است که اگرچه از طرفداران باقی ماندن این کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای می در کفش تاچر/ دومین نخست وزیر زن انگلستان و میراث بی سامان کامرون

پای می در کفش تاچر/ دومین نخست وزیر زن انگلستان و میراث بی سامان کامرون