مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1395 ساعت 15:402016-07-14سياسي

ضرورت برگزاری دوره های آموزشی گردشگری سلامت در کشور


معاون اجرایی و اعتبار بخشی وزارت بهداشت گفت: برگزاری دوره های آموزشی گردشگری سلامت یک ضرورت است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی،خبرگزاری صدا و سیما" دکتر مشکینی در چهارمین همایش کشوری گردشگری سلامت در مشهد افزود: شاید نکته مهم در خصوص گردشگری سلامت نگاه درآمد زایی و منافع مالی باشد؛ اما در حقیقت باید به این حرفه از دیدگاه فرهنگی، سیاسی و امنیتی نیز نگاه کرد.

اوبا اشاره به این که برگزاری دوره های آموزشی گردشگری سلامت برای مسئولین فنی دانشگاه های علوم پزشکی کشوریک ضرورت است از دریافت گواهی نامه گردشگری سلامت برای 80 بیمارستان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد و افزود: با اعتبار بخشی لازم؛ این تعداد بیمارستان در کشور موفق به دریافت گواهینامه گردشگری سلامت شدند.

معاون اجرایی و اعتبار بخشی وزارت بهداشت به ایجاد شورای راهبردی گردشگری سلامت اشاره و ضمن مرهم دانستن ایجاد این شورا در مسیر توسعه صنعت گردشگری سلامت اضافه کرد: نقش وزارت بهداشت در مسیر تبیین شده، نقش تولیت است که وظیفه سیاست گذاری، حمایت و نظارت بر چگونگی انجام برنامه های گردشگری سلامت را بر عهده دارد.

دکتر مشکینی ادامه داد: ما باید تلاش کنیم تا سامانه جامعی جهت اطلاع رسانی از امور گردشگری سلامت برای هدایت بیماران خارجی و صیانت از فعالان عرصه گردشگری سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برگزاری دوره های آموزشی گردشگری سلامت در کشور

ضرورت برگزاری دوره های آموزشی گردشگری سلامت در کشور