مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1395 ساعت 14:112016-07-15سياسي

امام جمعه رودهن: جایگاه شورای نگهبان خدشه بردار نیست


جایگاه شورای نگهبان در نظام اسلامی و بین مردم خدشه بردار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شرق استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته رودهن اظهار داشت: تشکیل جامعه شهری باید مانند جامعه اسلامی باشد و احکام و آداب، رسوم و فرهنگ اسلامی رعایت شود.

وی ادامه داد: جامعه شهری باید دارای تمدن باشد و هر تمدن دارای سه مؤلفه اصلی است؛ دین داری، عدالت و زندگی مسالمت آمیز از مؤلفه های اصلی یک جامعه شهری است.

مدیح بیان داشت: نزدیک به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هستیم و این مرد بزرگوار با چهار نسل فاصله از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) هستند؛ حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از افراد بسیار متدینی بودند که همیشه در صف اول جنگ با بنی عباس خائن حضور داشتند و به دلایل امنیتی، ایران و ری را انتخاب کردند و از آن موقع تا الآن به سیدالکریم مشهور هستند.

امام جمعه رودهن به اهمیت شورای نگهبان اشاره کرد و بیان کرد: در آستانه سالگرد تأسیس شورای نگهبان در قانون اساسی هستیم و این شورا جایگاه ویژه ای در قانون اساسی دارد.

مدیح ادامه داد: یکی از کرامت های قانون اساسی، شورای نگهبان است؛ شورای نگهبان علاوه بر حفاظت از قانون اساسی، نگهبان مجریان و مسؤولان هم محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودهن: جایگاه شورای نگهبان خدشه بردار نیست

امام جمعه رودهن: جایگاه شورای نگهبان خدشه بردار نیست