مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1395 ساعت 19:162016-07-15فرهنگي

تجمع اعتراضی علاقمندان کیارستمی مقابل بیمارستان جم برگزار شد


تجمع اعتراضی نزدیک به 100 علاقمند کیارستمی با عنوان تجمع سکوت کمپین مدافعان عباس مقابل بیمارستان جم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینما و تئاتر "، تجمع اعتراضی اهالی سینما با عنوان تجمع سکوت کمپین مدافعان عباس مقابل بیمارستان جم بعد از ظهر امروز (جمعه) برگزار شد.

ساعت 18 امروز علی رغم برخی خبرها مبنی بر لغو تجمع علاقمندان به کیارستمی، نزدیک به 100 نفر مقابل بیمارستان جم حضور پیدا کردند که نیروی انتظامی برای باز نگه داشتن مسیرهای منتهی به اورژانس بیمارستان از تجمع کنندگان خواسته بودند در پارک مقابل بیمارستان حضور پیدا کنند.

از سوی دیگر و بعد از رد و بدل شدن یادداشت های متعدد بین سینماگران و پزشکان در روزهای اخیر تعدادی از کارکنان و پزشکان بیمارستان جم نیز در مقابل درب ورودی بیمارستان پلاکاردهایی آماده کرده بودند تا در صورت حضور تجمع کنندگان از حیثیت حرفه ای خود دفاع کنند که با مشاوره پلیس از محوطه بیرونی بیمارستان به داخل رفتند، تعداد پزشکانی که دیده شدند کمتر از 10 نفر بود.

با گذشت زمان هنرمندانی از جمله شهرام مکری کارگردان فیلم ماهی و گربه ، رضا در میشیان کارگردان فیلم بغض ،نوید محمدزاده و حامد بهداد، بازیگر در تجمع حضور پیدا کردند که گاه گاهی حامد بهداد نقش سخنگوی تجمع کنندگان با پلیس را بازی می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی علاقمندان کیارستمی مقابل بیمارستان جم برگزار شد

تجمع اعتراضی علاقمندان کیارستمی مقابل بیمارستان جم برگزار شد