مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1395 ساعت 19:552016-07-15ورزشي

لیست لوزانو برای المپیک جنجالی شد


اولین کسانی که اسامی بازیکنان نهایی را برای سفر به ریو متوجه شدند خود بازیکنان بودند و لیست توسط خود لوزانو خوانده شد و سپس به فدراسیون رفت تا مدیر و سرپرست متوجه شوند.

- با توجه به اتفاقات اردو و رویدادهایی که رخ داده است دو نکته وجود دارد؛ اولا اینکه مسولان فدراسیون تا چه حد خود را موظف به دخالت در ترکیب می دانند؛ دوم اینکه مردی با 4 تجربه المپیک پذیرنده این دخالت ها خواهد بود یا خیر؟ لیست لوزانو برای المپیک با اظهار نظرات متفاوت و البته مخالفت هایی رو به رو شده است که اتهاماتی مانند دخالت در فهرست تیم ملی و حضور ناحق بازیکنانی در 12 نفر پایانی هم به او وارد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، حذف 3 بازیکن از اردو تیم ملی والیبال ایران برای المپیک ریو و جنجال خط خوردن مجتبی میرزاجانپور از ترکیب تیم این روزها لیست لوزانو را بیشتر از همیشه دچار حاشیه کرده است، لیستی که حالا به جای 14 نفر 12 نفر را در خود باید جای دهد و همین مساله کار را برای او سخت تر خواهد کرد.

این روزها لوزانو به نداشتن اختیار تام در مورد نفرات و حضور افرادی که به نا حق در تیم ملی هستند متهم می شود اما این موضوع واقعیت دارد یا خیر ؟3 نفر خط خوردند؛ یک نفر هم می خوردفرهاد ظریف، آرمین تشکری و علیرضا مباشری از اردو 16 نفری والیبال برای المپیک خط خوردند تا سعید معروف،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست لوزانو برای المپیک جنجالی شد

لیست لوزانو برای المپیک جنجالی شد