مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1395 ساعت 10:162016-07-16سياسي

امام جمعه هندیجان: حقوق های نجومی بازگردانده و با متخلفان برخورد شود


مسئولان باید در رابطه با فیش های حقوقی نجومی موضع را روشن تر کنند و ضمن بازگرداندن اموال بیت المال، عزل و محاکمه مفسدان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

- حجت الاسلام علی شمیل پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در هندیجان با تبریک سالروز تاسیس سازمان بهزیستی اظهار کرد: بهزیستی از برکات انقلاب اسلامی است، وظایفی که بر عهده این سازمان رسیدگی به قشر معلول و زنان بی سرپرست، پوشش کودکان بی سرپرست است که انتظار ما از اداره بهزیستی شهرستان انجام وظایف خود به طور ایده آل است.

وی از تعطیلی تنها مرکز ترک اعتیاد به بهانه نداشتن مدرک لازم ضمن اعلام نارضایتی افزود: با توجه به اعلام رضایت خانواده ها و مسئولان شهری از نحوه عملکرد این مرکز، تعطیلی آن عواقب بسیار بدی به دنبال دارد که از جمله آن مشکلات اجتماعی در سطح شهرستان است و انتظار داریم بهزیستی استان مجوز بازگشایی این مرکز را صادر کند.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: مسئولان باید در رابطه با فیش های حقوقی نجومی موضع را روشن تر کنند و ضمن بازگرداندن اموال بیت المال، عزل و محاکمه مفسدان را سرلوحه کار خود قرار دهند و در اینجا از دستگاه های نظارتی درخواست داریم تا به وظایف خود به صورت جدی عمل کنند و نتیجه را به مردم اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه هندیجان: حقوق های نجومی بازگردانده و با متخلفان برخورد شود

امام جمعه هندیجان: حقوق های نجومی بازگردانده و با متخلفان برخورد شود