مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1395 ساعت 11:512016-07-16سياسي

معاون سازمان بهزیستی: معلولیت های اکتسابی در جامعه را نمی توان حل کرد


معاون توانبخشی رییس سازمان بهزیستی گفت: معلولیت های اکتسابی در جامعه را نمی توان حل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از یزد، حسین نحوی نژاد صبح امروز در آیین افتتاح مجتمع کارگاهی تولیدی حمایتی غدیر بهزیستی یزد اظهار داشت: با وجود اینکه رویکرد سازمان بهزیستی پیشگیری از معلولیت ها است اما معلولیت های اکتسابی ناشی از تصادفات و حوادث و بیمارها در جامعه را نمی توان حل کرد.

وی ادامه داد: با این وجود سازمان بهزیستی از جمله سیاست ها و راهبردهای خود را در زمینه پیشگیری و توان بخشی معلولان قرار داده است.

معاون توانبخشی رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه این سازمان در زمینه توان بخشی آموزش های لازم را برای جامعه هدف دنبال می کند، گفت: بر اساس سیاست های این نهاد خدمت رسان، معلولان با توجه به علایق خود می توانند آموزش های حرفه ای را فرا بگیرند و به چرخه عادی در جامعه بازگردند.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد استانداردهای خدمات رسانی و توانمندسازی معلولان موجب پویایی در جامعه هدف در کنار سایر شهروندان خواهد شد، اظهار داشت: هنگامی که نقصی در وضعیت جسمی یک فرد رخ می دهد باید او را توانمند کرده و به چرخه اقتصاد بازگردانیم که این کار از طریق تأمین استانداردها در زمینه خدمات این نهاد صورت خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان بهزیستی: معلولیت های اکتسابی در جامعه را نمی توان حل کرد

معاون سازمان بهزیستی: معلولیت های اکتسابی در جامعه را نمی توان حل کرد