مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1395 ساعت 10:012016-07-17سياسي

استفاده از مدیران غیربومی در استان به ضرر مردم تمام خواهد شد


دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه وعده 100 روزه تبدیل به سه ساله شد و هیچ چیز عاید کشور نشد، گفت: معضلات بزرگ کرمانشاه همیشه در راس بوده و این در حالی است که متاسفانه از مدیران بومی برای حل مشکلات استان استفاده نمی شود .

- دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه وعده 100 روزه تبدیل به سه ساله شد و هیچ چیز عاید کشور نشد، گفت: معضلات بزرگ کرمانشاه همیشه در راس بوده و این در حالی است که متاسفانه از مدیران بومی برای حل مشکلات استان استفاده نمی شود و این عدم شناخت مسئولان از نقاط قوت و ضعف استان به ضرر مردم تمام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید مرادی، دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سفر روحانی به این استان بیان داشت: نقد به دولت نه تنها توسط سیاسیون و نه دانشگاهیان بلکه حتی عامه مردم به عملکرد دولت نقد دارند؛ چرا که از دل وعده های دولت جز وعده پوچ چیزی دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: اینکه بازار آرام است، اینکه ما رکود را خنثی می کنیم، این ها همه در حد حرف است؛ چرا که عامه مردم نگاه می کنند به وضعیت معیشتی شان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از مدیران غیربومی در استان به ضرر مردم تمام خواهد شد

استفاده از مدیران غیربومی در استان به ضرر مردم تمام خواهد شد