مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1395 ساعت 10:252016-07-17سياسي

توفیق چندانی در زمینه اقتصاد در پسابرجام حاصل نشده است


چرا چندان توفیقی در اقتصاد حاصل نشد؟ و از طرفی دیگر بعضی نقصان ها و عدم آمادگی ها در داخل کشور باعث شد فضای پساتحریم در کشور نتواند به فضای رونق و شکوفایی اقتصادی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محسن جلال پور رییس اتاق بازرگانی ایران امروز در جلسه چهاردهم هیأت نمایندگان دوره هشتم اتاق ایران با بیان اینکه روزهای اخیر روزهای یک سالگی برجام بود، گفت: راهی که نظام طی سال های اخیر برای حل و فصل مناقشه اتمی در پیش گرفت، بسیار هوشمندانه بود و بارها عرض کرده ام، این راه باعث ایجاد خودباوری در امکان و توان حل مسائل بزرگ در عرصه بین الملل در نظام و کشور شد.

وی افزود: بنابراین از این تجربه و با این باور باید تمام تلاش خود را برای حل مسائل و مشکلات دیگر از جمله مشکلات اقتصادی بهره ببریم.

رییس اتاق بازرگانی ایران بیان داشت: آنچه از نظر فعالان اقتصادی بسیار مهم بوده و است اعتماد کامل به راهبرد نظام و مسؤولان مربوطه و مسیر درستی که در پیش گرفته بوده و است.

جلال پور تصریح کرد: رسیدن به نقطه تفاهم حاصل درایت و تدبیر و هدایت مقام معظم رهبری، همت دولت و سایر قوا و تیم مذاکره کننده و با پشتوانه اقتدار و امنیت کشور و صبر و حوصله و تحمل و همراهی مردم حاصل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیق چندانی در زمینه اقتصاد در پسابرجام حاصل نشده است

توفیق چندانی در زمینه اقتصاد در پسابرجام حاصل نشده است