مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1395 ساعت 16:402016-07-17سياسي

پایان مراسم مذهبی قره کلیسا در چالدران


این مراسم با حضور جمعی از ارامنه ایران و برخی کشورهای خارجی از جمله ارمنستان برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما این مراسم که از 3 روز پیش با حضور جمعی از ارامنه ایران و برخی کشورهای خارجی از جمله ارمنستان به مناسبت گرامی داشت سالروز شهادت طاطائوس مقدس یکی از حواریون حضرت مسیح(ع) در مجموعه جهانی قره کلیسا تحت عنوان بادراک یا عشای ربانی بر گزار شده بود با انجام اعمال خاص این مراسم مذهبی پایان یافتخلیفه ارامنه آذربایجان اسقف گری گور چفت چیان گفت بر گزاری مراسم قره کلیسا نشان از وحدت و همدلی ما بین مسیحیان و مسلمان در ایران است که به جوامع بشری نشان می دهد خلیفه ارامنه آذربایجان در این مراسم از ایران اسلامی به عنوان یک کشور صلح و دوستی و حامی حقوق بشر یاد کرد و گفت .

در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و همدلی ملت ایران اسلامی ، تمام اقوام و مذاهب در این کشور در کنار هم با صفا و صمیمیت زندگی می کنند .

اسقف گری گور چفت چیان از فراهم ساختن زمینه هر چه بهتر برگزار شدن آیین مذهبی قره کلیسا از مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و گفت .

پس از پیروزی انقلاب اسلامی این آیین هرسال باشکوه تر از سالهای گذشته بر گزار می شود که این کار نشان از توجه مسئولان نظام به حقوق اقلیتهای مذهبی بالاخص ارامنه است رازو نیاز با خدا ، روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مراسم مذهبی قره کلیسا در چالدران

پایان مراسم مذهبی قره کلیسا در چالدران