مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1395 ساعت 10:012016-07-19فرهنگي

ننه نقلی بالاتر از دلبری/ چرا دلبری نفروخت؟


در دوره رونق سینما در گیشه و اکران های متعدد آثار، مقصر فروش پایین فیلم دلبری کیست تا جایی که در جدول فروش سینماها فیلم کودک ننه نقلی از دلبری بالاتر ایستاده است.

- "، گروه سینما و تئاتر: فیلم دلبری آخرین ساخته سید جلال اشکذری پس از باز ماندن از جشنواره سال قبل بالاخره در جشنواره سی و چهارم دیده شد و از همان روزهای جشنواره مشخص بود این اثر در گیشه توفیق چندانی نخواهد داشت اما با شروع طوفانی فیلم ها در جذب مخاطب و موج ایجاد شده در بین سینمارو ها پیش بینی اینکه فیلم هایی از جنس دلبری چقدر خواهند فروخت نیز مثبت تر شد.

اما دلبری نفروخت و این روزها پس از نزدیک به 70 روز اکران در رتبه آخر جدول فروش سال 95 قرار دارد تا جاییکه فیلم ننه نقلی با مخاطب کودک نیز از این فیلم بالاتر ایستاده است.

اما حقیقتا چه کسی و چه اتفاقی باعث شد دلبری نفروشد؟ دلبری عقب تر از اینک شوکران سید جلال اشکذری کارگردان جوان و دغدغه مندی است که نشان داده قابلیت انجام کارهای بهتری نسبت به فیلم دلبری را داراست و برخی از منتقدان معتقد بودند این فیلم می بایست چند سال دیرتر و با کسب تجربه بیشتری از سوی کارگردان ساخته می شد.

فیلم از جمله آثار اقتباسی است که در متن زیباست اما به جهت تک لوکیشن بودن و شیوه روایتش آنچه بر پرده می نشیند اثری خسته کننده است مگر آنکه کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ننه نقلی بالاتر از دلبری/ چرا دلبری نفروخت؟

ننه نقلی بالاتر از دلبری/ چرا دلبری نفروخت؟