مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1395 ساعت 11:312016-07-19فناوري

ابزار تبلیغاتی جدید فیس بوک برای شناسایی کاربران واقعی برنامه های موبایلی


این روزها وادار کردن مردم به بارگذاری یک برنامه خاص بر روی گوشی کار دشواری است، چه برسد به مجبور کردن آنها به استفاده از این برنامه ها.

در این میان شناسایی کاربران واقعی برنامه های همراه نیز اهمیت خاص خود را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات در این میان فیس بوک از برنامه های خود برای شناسایی افرادی خبر داده که پس از بارگذاری برنامه های مختلف از آنها برای خرید، پرداخت درون برنامه ای و .

استفاده می کنند.

بدیهی است شناسایی چنین افرادی که به طور جدی از امکانات برنامه های موبایلی استفاده می کنند می تواند آنها را به اهدافی ارزشمند برای شرکت های تبلیغاتی مبدل کند.

محصول جدید فیس بوک در این راستا App Event Optimization, نام دارد و شرکت های تبلیغاتی با استفاده از آن می توانند به طور مستقیم به کاربرانی که در دراز مدت از برنامه های موبایلی نصب شده خود استفاده می کنند، دسترسی پیدا کرده و آنها را هدف تبلیغات و پیام های بازرگانی قرار دهند.

مدیران فیس بوک معتقدند این کار برای پیشبرد کسب و کار بر مبنای برنامه های موبایلی ضروری است و با توجه به اینکه 90 درصد از فعالیت های کاربران در زمان استفاده از تلفن همراه معطوف به اجرای برنامه های موبایلی است شناسایی برنامه های محبوب هر کاربر نیز اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابزار تبلیغاتی جدید فیس بوک برای شناسایی کاربران واقعی برنامه های موبایلی

ابزار تبلیغاتی جدید فیس بوک برای شناسایی کاربران واقعی برنامه های موبایلی