مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1395 ساعت 11:552016-07-19حوادث

تبلیغات جذاب دام کلاهبردارن سایبری


رییس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا به شهروندان هشدار داد: مراقب برخی تبلیغات جذاب در شبکه های اجتماعی باشند و به سایت هایی مراجعه کنند که دارای نماد الکترونیک باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ علیرضا آذردرخش در تشریح این خبر گفت: متاسفانه شاهد افزایش تبلیغات دروغین و کذب در فضای مجازی هستیم، تبلیغاتی که با استفاده از مطالب و عناوین جذاب و اغواگرایانه به دنبال کسب درآمد خود می باشند.

وی با بیان این که زمینه فعالیت مجرمان در فضای سایبر بسیار گسترده و متفاوت می باشد، افزود: از این رو شما با انواع تبلیغات کالا و خدمات از سوی این مجرمان روبرو هستید، از تورهای گردشگری گرفته تا فروش اجناس عتیقه و انتیک، دارو و حتی کالاهای مجرمانه و ممنوعه را در صفحات و سایتهای مختلف تبلیغ می کنند؛آنهم تبلیغاتی جذاب و وسوسه انگیز که کاربران را به خرید مشتاق می کنند .

این مقام مسئول ضمن تاکید بر هوشیاری هموطنان عزیز در مشاهده این گونه تبلیغات، بازدید از سایت های معتبر و دارای اصالت (اخذ مجوزهای لازم) را بسیار مهم دانست و گفت: اگر کاربران نسبت به سایت های مورد بازدید دقت داشته باشند تا حدود بسیار زیادی می توان جلوی کلاهبرداری این افراد را گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات جذاب دام کلاهبردارن سایبری

تبلیغات جذاب دام کلاهبردارن سایبری