مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1395 ساعت 12:112016-07-19اقتصادي

استاندا کرمانشاه: دچار بحران مدیریت در کشور هستیم


استاندا کرمانشاه با بیان اینکه دچار بحران مدیریت هستیم، گفت: به دلیل بحران مدیریت، بسیاری از منابع غالبا به درستی و معطوف به اهداف مشخص هزینه نمی شود - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه، اسدالله رازانی پیش از ظهر امروز در کنگره سراسری مدیریت بحران که در کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن کشور ما در یک منطقه خشک و نیمه خشک، مدیریت بحران اهمیت بالایی دارد.

رازانی با اشاره به وضعیت نامساعد آبی کشور، گفت: متوسط بارندگی در جهان 800 میلی متر مکعب است در حالی که این میزان در کشور ما 240 میلی متر مکعب است که بر همین اساس جزو کشورهای کم باران محسوب می شویم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ضریب تبخیر در ایران سه برابر متوسط جهانی است، افزود: همه این شرایط نشان دهنده وضعیت بحرانی آب در کشور است که باید بتوانیم آثار زیان بار بحران را کاهش دهیم.

این مسؤول ادامه داد: به گفته برخی صاحب نظران ما در کشور بحران مدیریت نیز داریم به طوری که مسائل روزمره را نیز به خوبی مدیریت نمی کنیم و با آسیب های متعدد و فراوانی در این بخش روبه رو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل بحران مدیریت، بسیاری از منابع غالبا به درستی و معطوف به اهداف مشخص هزینه نمی شود و کارها بسیار پر هزینه به فرجام می رسد که البته این هزینه هم مادی و هم غیرمادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندا کرمانشاه: دچار بحران مدیریت در کشور هستیم

استاندا کرمانشاه: دچار بحران مدیریت در کشور هستیم