مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1395 ساعت 13:252016-07-19اقتصادي

مجمع عمومی بانک مرکزی، به زودی برگزار می شود


برخلاف دو سال گذشته که مجمع عمومی بانک مرکزی با تاخیری بیش از شش ماه برگزار می شد، ظاهرا تشکیل مجمع در دستور کار قرار گرفته و به زودی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گرچه تیرماه موعد برگزاری مجمع سالیانه محسوب می شود، اما بانک مرکزی اغلب به موقع مجمع را تشکیل نداده است، به طوری که در سال گذشته در بهمن ماه و حتی سال 1393 در آذرماه برگزار شده بود.

اطلاعات دریافتی بیانگر این است که اکنون بانک مرکزی در حال انجام تدارکات برای برگزاری مجمع بوده و احتمالا به زودی برگزار می شود.

در عین حال شنیده می شود بعد از برگزاری مجمع احتمالا سیف -رییس کل بانک مرکزی- تغییراتی در ترکیب اعضای هیات عامل بانک مرکزی خواهد داشت.

مجمع سالیانه بانک مرکزی، امسال پنجاه و ششمین دور خود را پشت سر خواهد گذاشت.

بر اساس ماده (17) قانون پولی و بانکی، مجمع عمومی بانک مرکزی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر بازرگانی و رییس سازمان برنامه و بودجه تشکیل می شود.

این در حالی است که در سال جاری و در جریان رسیدگی به لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه های توسعه کشور ترکیب مجمع عمومی بانک مرکزی نیز مشخص شد به گونه ای که براساس مصوبه مجلس، رییس جمهور (رییس مجمع) وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دو نفر از وزرا به انتخاب هیات وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی بانک مرکزی، به زودی برگزار می شود

مجمع عمومی بانک مرکزی، به زودی برگزار می شود