مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1395 ساعت 15:152016-07-19اقتصادي

هشدار پلیس فتا:فریب تبلیغات جذاب شبکه های اجتماعی را نخورید


رییس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا با تاکید بر مراجعه شهروندان به سایت های دارای نماد الکترونیکی، گفت: مراقب برخی تبلیغات جذاب در شبکه های اجتماعی باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداو سیما"، سرهنگ آذردرخش گفت: متاسفانه شاهد افزایش تبلیغات دروغین و کذب در فضای مجازی هستیم، تبلیغاتی که با استفاده از مطالب و عناوین جذاب و اغواگرایانه به دنبال کسب درآمد خود هستند.

وی با بیان اینکه زمینه فعالیت مجرمان در فضای سایبر بسیار گسترده و متفاوت است، افزود: از اینرو شما با انواع تبلیغات کالا و خدمات از سوی این مجرمان روبرو هستید، از تورهای گردشگری گرفته تا فروش اجناس عتیقه و انتیک، دارو و حتی کالاهای مجرمانه و ممنوعه را در صفحات و سایتهای مختلف تبلیغ می کنند؛ آن هم تبلیغاتی جذاب و وسوسه انگیز که کاربران را به خرید مشتاق می کند.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر هوشیاری هموطنان عزیز در مشاهده اینگونه تبلیغات، بازدید از سایت های معتبر و دارای اصالت(اخذ مجوزهای لازم) را بسیار مهم دانست و گفت: اگر کاربران نسبت به سایت های مورد بازدید دقت داشته باشند تا حدود بسیار زیادی می توان جلوی کلاهبرداری این افراد را گرفت.

سرهنگ آذردرخش ادامه داد : سایت های معتبر با توجه به سابقه فعالیتی که دارند و مجوزهایی که اخذ کرده اند معمولاً به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا:فریب تبلیغات جذاب شبکه های اجتماعی را نخورید

هشدار پلیس فتا:فریب تبلیغات جذاب شبکه های اجتماعی را نخورید