مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1395 ساعت 08:012016-07-21بين الملل

رییس ائتلاف مخالفان سوری خواستار توقف حملات هوایی ائتلاف آمریکا در سوریه شد


به دنبال کشته شدن 125 غیرنظامی سوری در حملات هوایی ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه داعش، رییس ائتلاف مخالفان سوری در نامه ای خواستار توقف حملات هوایی نیروهای ائتلاف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، أنس العبده رییس ائتلاف مخالفان سوری که در استانبول مستقر است، از ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا خواست که هرچه سریعتر حملات هوایی علیه اهداف زمینی در سوریه را متوقف کنند.

خبرگزاری تاس گزارش کرد که این درخواست ظاهراً بعد از آن مطرح شده است که 125 غیرنظامی در حملات هوایی ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه داعش در نزدیکی منبیج واقع در شمال شرقی حلب جان خود را از دست دادند.

طبق این گزارش، العبده روز چهارشنبه (دیروز) با ارسال نامه ای به وزرای خارجه و دفاع کشورهای ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا علیه داعش، چنین خواسته ای را مطرح کرد.

در این نامه که بر روی وب سایت ائتلاف قرار داده شده بود، آمده: ما معتقدیم که چنین رخدادهایی نمایانگر یک حفره بزرگ در اصول عملیاتی کنونی ائتلاف بین المللی در اجرای حملات در مناطق پرجمعیت است.

ضروری است که با انجام تحقیقاتی، اصول شیوه عملیات های آینده مورد تجدید نظر قرار گیرد و همچنین آنهایی که چنین تخلفاتی را مرتکب می شوند، مسئول شناخته شوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ائتلاف مخالفان سوری خواستار توقف حملات هوایی ائتلاف آمریکا در سوریه شد

رییس ائتلاف مخالفان سوری خواستار توقف حملات هوایی ائتلاف آمریکا در سوریه شد