مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1395 ساعت 09:402016-07-21سياسي

باهنر: مگر قرار است احمدی نژاد کاندیدا شود؟!


تیم دولت یازدهم ده تا سرتیپ دارد اما یک ژنرال ندارد که همه حرفها را بشنود و آخر با شجاعت تصمیم بگیرد و اجرا کند همه اینها مجتهد هستند؛ نوبخت، - چشمگیر برای راه افتادن اقتصاد کشور نتواند انجام دهد به مشکل برمی خورد.

دولت یازدهم فهم،خردش و احتیاطاتش مدبرانه است اما یک چیزی کم دارد و آن این است زمانی که از نظر علمی به نتیجه می رسد شجاعت عمل ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجام جم، محمد رضا باهنر که سابقه 7 دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارد از دلایل عدم شرکت خود در انتخابات مجلس دهم و اینکه این روزها مشغول منسحم کردن اصولگرایان برای انتخابات است، گفت.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید ممکن است در حال حاضر هر گروهی از اصولگرایان کاندیدای خود را داشته باشد و البته وی احتمال حمایت اصولگرایان را از روحانی با شروطی نیز دور از ذهن ندانست.

باهنر در مورد میزان ارتباطش با احمدی نژاد گفت : اصلا وی را ندیده ام و فقط چند روز قبل در مجمع تشخیص مصلحت از دور با وی سلام و علیک و خداحافظی کردیم.

وی دولت یازدهم را دارای فهم و خرد دانست اما در عین حال معتقد است زمانی که از نظر علمی دولت به نتیجه می رسد شجاعت عمل ندارد.

به اعتقاد باهنر تیم دولت یازدهم ده تا سرتیپ دارد اما یک ژنرال ندارد که همه حرفها را بشنود و آخر با شجاعت تصمیم بگیرد و اجرا کند همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: مگر قرار است احمدی نژاد کاندیدا شود؟!

باهنر: مگر قرار است احمدی نژاد کاندیدا شود؟!