مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1395 ساعت 14:362016-07-21سياسي

آیت الله محقق داماد: رفتار عوام گرایانه به اقتصاد کشور ضربه وارد کرده است


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه افکار پوپولیستی، اقتصاد ایران را ویران کرده است، گفت: رفتار عوام گرایانه اقتصادی ضربه های بسیاری به اقتصاد کشور وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، آیت الله مصطفی محقق داماد ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه های اجرایی گیلان با اشاره به ارائه مقاله ای از طرف لین وایت استاد دانشگاه آمریکا در سال 1967 اظهار کرد: مقاله مذکور با عنوان ریشه های تاریخی بحران زیست محیطی ما منتشر شده و دلیل اصلی تخریب محیط زیست جهان امروز را دو دین یهودیت و مسیحیت اعلام کرده است.

وی ادامه داد: وایت در مقاله خود آورده؛ مسیحیت و یهودیت به دلیل تعلیم خود حق استفاده از طبیعت توسط بشر را نامحدود مطرح کردند و به خاطر اینکه طبیعت برای انسان آفریده شده، بشر به خود این اختیار را داده در طبیعت هر کاری بخواهد انجام دهد.

رییس گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی به تهدید و تکفیر کشیش ها علیه وایت اشاره کرد و افزود: کسی پاسخ علمی به مقاله استاد آمریکایی نداده است.

محقق داماد با بیان اینکه کیپ توماس کتاب بشر و جهان طبیعت را در سال 1983 در انگلستان منتشر کرده است، تصریح کرد: توماس در کتاب خود اسلام به اضافه یهودیت و مسیحیت را دلیل نابودی طبیعت معرفی کرده و ویرانی طبیعت را متعلق به سه ادیان ابراهیمی می داند و این به دلیل نفهمیدن آیات قرآن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله محقق داماد: رفتار عوام گرایانه به اقتصاد کشور ضربه وارد کرده است

آیت الله محقق داماد: رفتار عوام گرایانه به اقتصاد کشور ضربه وارد کرده است