مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 06:402016-07-24سياسي

کج سلیقگی در لباس کاروان المپیک به غایت رسید


مراسم رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک 2016 در حالی در فاصله 13 روز مانده تا شروع رقابت های ریو برگزار شد که کج سلیقگی در طراحی و انتخاب رنگ لباس ها واکنش بسیاری را به دنبال داشت؛ از برخی مسئولان گرفته تا کاربران فضای مجازی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، هرچند که مسئولان منتقد حاضر نشدند به صورت رسمی انتقاد خود را از لباس ها مطرح کنند اما هنوز چند ساعتی از مراسم رونمایی نگذشته بود که کاربران فضای مجازی حسابی از خجالت طراح ایرانی درآمدند و با دست به دست کردن تصاویر مربوط به مراسم رونمایی و تهیه تصاویر کارتونی از لباس ها، کنایه های جالب توجهی را عنوان کردند.

کنایه هایی از این دست: یک دقیقه سکوت فقط به خاطر ترکیب رنگش! بقیه چیزاش بماند! کاربران حتی گمانه زنی هایی هم در خصوص ادعاهای آتی مسئولان کمیته درخصوص هزینه تولید لباس مطرح کردند: فردا میان میگن این لباس کاروان المپیک رو یه شرکت معتبر طراحی و تولید کرده و هر دست 850 دلار برای ما هزینه برداشته! البته کیومرث هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک در مراسم رونمایی توضیح داده بود که شرکت چینی لی نینگ برای تولید البسه ایران 4 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه کرده (با احتساب هزینه تولید، گمرک و حمل و نقل) و برخلاف ادوار گذشته حتی هزینه گمرک و حمل و نقل لباس ها را هم تقبل کرده (رقمی بالغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کج سلیقگی در لباس کاروان المپیک به غایت رسید

کج سلیقگی در لباس کاروان المپیک به غایت رسید