مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 10:262016-07-24فرهنگي

خانه موسیقی شکایت از پیروز ارجمند را پس می گیرد


خانه موسیقی با انتشار اطلاعیه ای ضمن اشاره به حضور مدیرسابق دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این نهاد صنفی، اعلام کرد خانه موسیقی شکایت اش از وی را پس خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ در متن اطلاعیه منتشر شده خانه موسیقی آمده است: با توجه به حضور پیروز ارجمند در محل خانه موسیقی و ارائه توضیحاتی در خصوص مطالب مطرح شده در رسانه ها و پس گرفتن اتهامات مالی و دیگر موارد منتسب به وی، خانه موسیقی شکایتش را پس خواهد گرفت.

در پی شکایت خانه موسیقی از آقای پیروز ارجمند به اتهام نشراکاذیب و افترا، وارطان ساهاکیان (موسیقیدان و عضو هیات مدیره کانون آهنگسازان) درخواست جلسه ای را با حضور مدیرعامل و برخی از اعضای هیات موسس و هیات مدیره سابق، به منظور حل و فصل مسایل و مشکلات و گذشت خانه موسیقی از شکایت خود ارائه داد.

این جلسه در مورخ سی ام تیر ماه 95 حضور آقایان حسن ریاحی، داود گنجه ای، محمد سریر، وارطان ساهاکیان، عبدالحسین مختاباد، پیروز ارجمند، حمیدرضا نوربخش، حمیدرضا عاطفی و کاوه رضوانی راد در محل خانه موسیقی برگزار شد.

در این جلسه پس از استماع اظهارات آقای ارجمند درباره مسائل مطرح شده در رسانه ها مبنی بر اینکه منظور او هیچگونه اتهام مالی نبوده و موارد مطروحه در بیانیه اول منتقدین مورد قبول وی نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه موسیقی شکایت از پیروز ارجمند را پس می گیرد

خانه موسیقی شکایت از پیروز ارجمند را پس می گیرد