مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 12:212016-07-24سياسي

مدیر حوزه علمیه سید زنجان: 192 طلبه در حوزه علمیه سید زنجان تحصیل می کنند


مدیر حوزه علمیه سید زنجان از برگزاری دوره های آموزشی با بیان اینکه مرکز علمیه سید زنجان از سال 79 توسط آیت الله محمد حسینی زنجان احیاء شده است، - گفت: 192 طلبه در حوزه علمیه سید زنجان تحصیل می کنند.

حجت الاسلام یاسر مقدم پناه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تحصیل 192 طلبه در مرکز علمیه سید زنجان اظهار کرد: 150 طلبه به شکل حضور و 42 طلبه به شکل غیر حضور در این مرکز علمیه در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه سید زنجان در راستای تعلیم و تربیت طلاب در سطح عالی فعالیت می کند، ابراز کرد: این مرکز علمیه از سال 79 توسط آیت الله محمد حسینی زنجانی احیاء شده است.

مدیر حوزه علمیه سید زنجان به برگزاری درس فقه و اصول توسط آیت الله حسینی زنجانی اشاره کرد و گفت: به هنگام اقامت آیت الله حسینی زنجانی در مشهد مقدس نیز دوره های آموزشی از طریق آموزش از راه دور و وئدیو کنفرانس برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مدرسه سید زنجان توسط عبدالمیرزا احداث شده است، عنوان کرد: این مسجد بدون بهره گیری از اعتبارات بیت المال احداث شده از این رو برای تأمین منابع مالی احداث این مسجد 20 سال زمان صرف شده است.

حجت الاسلام مقدم پناه بیان کرد: مسجد سید زنجان و حوزه علمیه آن محلی برای تعلیم و تربیت طلاب و نیز اقامه نماز نمازگزاران و نیز برپایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر حوزه علمیه سید زنجان: 192 طلبه در حوزه علمیه سید زنجان تحصیل می کنند

مدیر حوزه علمیه سید زنجان: 192 طلبه در حوزه علمیه سید زنجان تحصیل می کنند