مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 16:012016-07-24ورزشي

آمادگی طراحی لباس ورزشکاران در المپیک را داشتیم/ کمیته ملی المپیک پاسخی نداد


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با انتقاد از جزیره ای رفتار کردن سازمان های دولتی گفت: ما آمادگی خود را برای تولید و طراحی لباس ورزشکاران در المپیک ریو اعلام کردیم و کمیته المپیک پاسخی نداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از مکاتبه با کمیته ملی المپیک و بی توجهی آنان خبر داد و افزود: من شخصا دو بار، یک بار دی ماه 1394 و بار دیگر، اردیبهشت ماه سال جاری با کمیته ملی المپیک مکاتبه کردم و گفتم کارگروه مد و لباس آمادگی این را دارد که مسئولیت طراحی و حتی تولید لباس های رژه کاروان ایران را در المپیک ریو را بپذیرد و از همکاری طیف وسیعی از طراحان و استادان دانشگاه ها بهره ببرد.

قبادی به اهمیت رویداد مهمی چون المپیک در معرفی فرهنگ و هنر ایران اشاره و بیان کرد: مدت هاست که لباس، تنها پوشش افراد نیست بلکه رسانه ای که فرهنگ و تمدن و جایگاه اجتماعی آنها را هم به نمایش می گذارد بنابراین بهتر است در انتخاب لباسی که قرار است بر تن ورزشکاران، پوشیده شود، دقت بیشتری به عمل آید.

بهتر بود کمیته ملی المپیک با کارگروه مد و لباس ارتباط بهتری برقرار می کرد تا آنچه تولید و ارائه می شود با استاندارادهای ما و فرهنگ و هویت ما هماهنگی بیشتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی طراحی لباس ورزشکاران در المپیک را داشتیم/ کمیته ملی المپیک پاسخی نداد

آمادگی طراحی لباس ورزشکاران در المپیک را داشتیم/ کمیته ملی المپیک پاسخی نداد