مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 03:312016-07-25سياسي

اولین واکنش رسایی به تخلفات برادر رییس جمهور


نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس نهم گفت: در محافل خصوصی خواص به نقل از مقامات قضایی گفته می شود که بر اساس روال عادی پرونده، حسین فریدون نیز باید بازداشت شود، - اما چرا اقدامی صورت نگرفته است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: موضوع بانک هایی که مدیرانشان از شعبات خارجی خودشان تسهیلات ارزی چند هزار میلیاردی با سود صفر درصد می گرفتند و آن تسهیلات ارزی را به داخل کشور می آورند و برخی افراد، آن تسهیلات را به نام خود در شعب داخلی همان بانکها سرمایه گذاری می کردند و سود 24 درصد به جیب می زدند، و زمزمه ارتباط عناصر این شبکه داخلی و خارجی با حسین فریدون، دیگر موضوعی نیست که بشود پنهانش کرد.

* هنوز درباره حسین فریدون با ایما و اشاره صحبت می شود وی با تأکید بر این که درباره اقدامات غیرقانونی حسین فریدون البته موارد دیگری هم مطرح است، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته، مدیرعامل سابق بانک ملت که از تیم سرخه ای ها بود و در این پروژه دست داشت، بازداشت شد، اما هنوز درباره حسین فریدون با ایما و اشاره صحبت می شود.

رسایی گفت: در محافل خصوصی خواص به نقل از مقامات قضایی گفته می شود که بر اساس روال عادی پرونده وی نیز باید بازداشت شود، اما در این باره تاکنون به دلیل مقاومت هایی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکنش رسایی به تخلفات برادر رییس جمهور

اولین واکنش رسایی به تخلفات برادر رییس جمهور