مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 09:412016-07-25ورزشي

دوره شانزدهم لیگ برتر فوتبال شماره پیراهن بازیکنان صبای قم مشخص شد


شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتبال صبای قم برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، برای دوره شانزدهم بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران که با شرکت 16 تیم از امروز دوشنبه چهارم مرداد ماه سال 1395 آغاز می شود و تا اردیبهشت ماه سال 1396 ادامه پیدا خواهد کرد، صبای قم به تعداد بازیکنانی که از دست داده، مهره جدید گرفته است.

نماینده فوتبال استان قم در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تعداد 14 بازیکن خود را از دست داده و همین تعداد بازیکن جایگزین کرده است و با تمام محدودیت ها و مشکلاتی که پیش روی خود داشته، سعی کرده بهترین تیم را برای دوره شانزدهم لیگ برتر آماده کند.

صبای قم از بین سه دروازه بان فصل گذشته یعنی حامد لک، میلاد فراهانی و محمدرضا قدرتی پور، تنها میلاد فراهانی را از دست داد و دو دروازه بان دیگر را حفظ کرد و به جمع آنها محمدباقر صادقی سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیز اضافه شده است.

در خط دفاعی صبای قم نیز تحولات زیادی ایجاد شده، جایی که مهره هایی همچون خوزه فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، محمدامین آرام طبع، سامان آقازمانی و یکی دو مهره دیگر از صبای قم رفته اند و به جای آنها نفراتی همچون پویا سیف پناهی، امید جهان بخشی، محمدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره شانزدهم لیگ برتر فوتبال شماره پیراهن بازیکنان صبای قم مشخص شد

دوره شانزدهم لیگ برتر فوتبال شماره پیراهن بازیکنان صبای قم مشخص شد