مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 14:012016-07-25سياسي

فساد بزرگتر از فیش نجومی چندصفر دارد؟/ پای فریدون درمیان است


درحالی هنوز منابع رسمی از جزییات "فساد بزرگ" بانکی خبری نداده اند ولی گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که حداقل هزار میلیارد تومان از اموال بیت المال در این پرونده گُم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، "فساد بزرگ" بانکی مهمترین خبری است که در روزهای اخیر از سوی فرمانده کل سپاه رسانه ای شد ولی باتوجه به هیاهوی حقوق های نجومی چندان مورد توجه قرار نگرفت.

مدیرعامل معزول بانک ملت احتمالا یکی از عوامل اصلی این فساد بزرگ بانکی می باشد چراکه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از دستگیری علی رستگار سرخه اعلام کرد که وی در جریان "کشف یک باند سازمان یافته فساد بانکی" دستگیر شده است.

یک روز پس از آن سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در توضیحی بیشتر درباره این دستگیری، منحصر بودن اتهام رستگار سرخه به موضوع حقوقهای نجومی را از اساس رد کرد و از مسئله بالاتری سخن گفت.

فرمانده کل سپاه می گوید: "مردم تصور می کنند این دستگیری در رابطه با دریافت حقوق های نجومی بوده است؛ قطعاً دریافت آن حقوق ها یکی از تخلفات بوده است، اما فرد مذکور به دلیل حضور در یک فساد اقتصادی بزرگ تر دستگیر شده است".


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد بزرگتر از فیش نجومی چندصفر دارد؟/ پای فریدون درمیان است

فساد بزرگتر از فیش نجومی چندصفر دارد؟/ پای فریدون درمیان است