مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 12:252016-07-26سياسي

لزوم اشراف اطلاعاتی درباره دولت های پیرامونی


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: باید نسبت به دولتهای پیرامونی و همسایه از سطح اطلاعات بالاتری برخوردار و اشراف اطلاعاتی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر سید یحیی صفوی در نخستین یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه منطقه ای عاشورای نیروی زمینی سپاه که در دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره به سابقه حضور خود در این دانشگاه افزود: حضور در دانشگاه تبریز همیشه برای بنده توام با خوشحالی و افتخار بوده است چرا که 45 سال قبل در این دانشگاه از سالهای 1350 تا 1354 و بمدت 4 سال درس خواندم و سپس در حماسه قیام بزرگ مردم تبریز در 29 بهمن 1356 به همراه مردم در مبارزه با رژیم ستمشاهی شرکت داشتم و مورد اصابت تیر قرار گرفتم و پس از آن مجبور به خروج از ایران شدم.

وی با اشاره به شروع جنگ تحمیلی گفت: در آغاز جنگ در شهریور 1359 مسئولان سیاسی کشور دچار غافلگیری اطلاعاتی و یا استراتژیک شدند، آنها تصور نمی کردند که دولت بعثی عراق از زمین و هوا و دریا حمله سراسری را بر علیه ملت و کشور ما آغاز کند.

سر لشکر صفوی افزود: فرماندهان نظامی کشور ، یعنی ارتش که بایستی از مرزهای ایران دفاع می کرد و اطلاعات ارتش در اداره دوم ستاد مشترک ارتش که عراق را رصد می کردند پیش بینی حمله نظامی را نکرده بودند و بنابراین دشمن ده ها هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اشراف اطلاعاتی درباره دولت های پیرامونی

لزوم اشراف اطلاعاتی درباره دولت های پیرامونی