مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 13:562016-07-26بين الملل

/اختصاصی فارس/ پاکسازی شهرک صنعتی لیرمون در مجاورت جاده کاستیلو


در تازه ترین موفقت ارتش سوریه و نیروهای حزب الله، تمامی گاراژهای شهرک صنعتی لیرمون در مجاورت جاده کاستیلو و میدان لیرمون را پاکسازی شد.

- "، ارتش سوریه و حزب الله موفق شدند تمامی گاراژهای شهرک صنعتی لیرمون در مجاورت جاده کاستیلو و میدان لیرمون را پاکسازی کنند.

اهمیت مسئله در تکمیل آخرین روزنه های حلقه محاصره شهر حلب است؛ با پاکسازی این مناطق، تسلط نیروهای مقاومت بر جاده راهبردی کاستیلو بیشتر می شود؛ علاوه بر تامین امنیت این محور، یکی دیگر از راههای انتقال سلاح به شهر حلب قطع شد.

مواضع نیروهای سوری و مقاومت در میدان راهبردی الیرمون تثبیت شد؛ گاراژها خط شروع انتقال خودروها و تسلیحات و نیرو به ریف شمالی حلب مانند عفرین و حتی به طرف استان ادلب بود.

ده ها تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و گروه های کوچک تروریستی مانند روزهای قبل  از ترس کشته شدن به طرف مرز ترکیه فرار می کنند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/JDSO2B نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/اختصاصی فارس/ پاکسازی شهرک صنعتی لیرمون در مجاورت جاده کاستیلو

/اختصاصی فارس/ پاکسازی شهرک صنعتی لیرمون در مجاورت جاده کاستیلو