مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1395 ساعت 18:412016-07-26ورزشي

در 2 گروه 8 تیمی 16 تیم برای قهرمانی در لیگ فوتبال جوانان قم رقابت می کنند


مسابقات فصل جدید لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه های استان قم با رقابت 16 تیم متشکل از بازیکنان نخبه و مستعد این رده سنی برگزار خواهد شد.

- 16 تیم برای قهرمانی در لیگ فوتبال جوانان قم رقابت می کنند مسابقات فصل جدید لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه های استان قم با رقابت 16 تیم متشکل از بازیکنان نخبه و مستعد این رده سنی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، رقابت های لیگ فوتبال رده سنی جوانان قهرمانی باشگاه های استان قم امسال با شرکت 16 تیم به انجام می رسد و تیم های مدعی با برنامه ریزی انجام شده در هیأت فوتبال استان قم ابتدا در دو گروه هشت تیمی مرحله مقدماتی با یکدیگر رقابت می کنند.

رقابت تیم های حاضر در گروه های دوگانه مرحله مقدماتی به شکل دوره ای و در مدت هفت هفته به انجام می رسد و در پایان از هر گروه سه تیم مجوز صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه های استان قم را کسب می کنند تا قهرمان لیگ مشخص شود.

هیأت فوتبال استان قم در حالی برای برگزاری دوره جدید رقابت های لیگ فوتبال باشگاه های قم در رده سنی جوانان برنامه ریزی کرده است که در سال 1394، بازی های لیگ های پایه فوتبال استان قم در رده سنی جوانان با قهرمانی آبادگران و سیاه جامگان به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 2 گروه 8 تیمی 16 تیم برای قهرمانی در لیگ فوتبال جوانان قم رقابت می کنند

در 2 گروه 8 تیمی 16 تیم برای قهرمانی در لیگ فوتبال جوانان قم رقابت می کنند