مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 08:312016-07-27سياسي

آقای جهانگیری الوعده وفا؛ اگر در دولت فسادی رخ دهد وزیر مربوطه باید استعفا دهد


جهانگیری بر ضدفساد بودن دولت فعلی اصرار دارد و سال گذشته وعده داد: اگر در این دولت فسادی در یکی از دستگاه ها رخ دهد، آن وزیر باید از مردم عذرخواهی کند، - آقای جهانگیری الوعده وفا؛ اگر در دولت فسادی رخ دهد وزیر مربوطه باید استعفا دهد جهانگیری بر ضدفساد بودن دولت فعلی اصرار دارد و سال گذشته وعده داد: اگر در این دولت فسادی در یکی از دستگاه ها رخ دهد، آن وزیر باید از مردم عذرخواهی کند، استعفا بدهد و برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری فارس"، مشرق نوشت: اسحاق جهانگیری که در دولت یازدهم خود را سردمدار مبارزه با مفاسد اقتصادی جلوه داده، اکنون با افشای فساد بزرگ بانکی که در دولت کنونی رخ داده، با دوراهی مهمی مواجه شده است.

جهانگیری طی سه سال اخیر بارها حملات تندی به دولت قبل کرده و اشارات مکرری به مفاسد اقتصادی رخ داده در آن دولت داشته است.

با این حال، جهانگیری بر ضدفساد بودن دولت فعلی هم اصرار دارد و حتی سال گذشته با بیان اینکه من در مبارزه با فساد اقتصادی جدی هستم، وعده داد: اگر در این دولت فسادی در یکی از دستگاه ها رخ دهد، آن وزیر باید از مردم عذرخواهی کند، استعفا بدهد و برود.

شاید هشتم شهریورماه سال گذشته که جهانگیری این چنین قرص و محکم از برخورد با مفاسد احتمالی در دولت سخن می گفت، تصورش را هم نمی کرد که در سال 95 با دو مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای جهانگیری الوعده وفا؛ اگر در دولت فسادی رخ دهد وزیر مربوطه باید استعفا دهد

آقای جهانگیری الوعده وفا؛ اگر در دولت فسادی رخ دهد وزیر مربوطه باید استعفا دهد